Énidő

Én

2017. szeptember 22. - rkatka

Sziasztok,

Kata vagyok és van bennem egy nagy adag közléskényszer. Szeretek írni, egészen kicsi korom óta, ami akkor még csak a fogalmazásórán jött elő.

Nem szeretem az igazságtalanságot, a bántást, próbálok kiállni az emberségességért, megmutatni az olyan történeteket, amik az emberi szeretetről szólnak.

Mindenkinek kell egy kis énidő, amit önmagával tölt, azzal foglalkozik, ami kikapcsolja, feltölti, számomra az egyik ilyen tevékenység az írás. Mivel általában elég sok gondolat kavarog a fejemben, sokszor érzem úgy, hogy némelyiket le kellene írni. Erre is hivatott ez a blog. Valószínűleg Apukámtól örököltem az írás szeretetét, aki egy vasárnapi ebéd menüről úgy tud írni, hogy érzem az étel ízét a számban. Ezt szeretném elérni én is egyszer :)

Előző blogom http://eletemenat.blog.hu/ néven futott rövid ideig, de valahogy nem igazán tudtam azonosulni a névvel, megváltoztatni pedig nem lehetett, így itt folytatom tovább.

Jó szórakozást! :)

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://enidom.blog.hu/api/trackback/id/tr1512886204
süti beállítások módosítása